Hajópincérként egy óceánjáró fedélzetén

Hajópincérként egy óceánjáró fedélzetén

Segédpincérként dolgozom egy luxus óceánjáró hajón a Carnival Cruise Lines nevű hajótársaságnál. Ezzel a bloggal az a célom, hogy élményeimet és minden fontos történést leírjak, képeket töltsek fel mialatt a Karib-tengeren hajózom. Továbbá azoknak is szeretnék ezzel segíteni, akik hasonló pályára készülnek.

Bemutatkozás

2014.06.16. - Attis0131 1 komment

Sziasztok!  Engem Attilának hívnak és egy 23 éves szegedi srác vagyok. Ezt a blogot azért indítom, mert nemsokára megkezdem pályafutásomat segédpincérként egy luxus óceánjáró hajó fedélzetén Amerikában a Carnival Cruise Lines nevű hajótársaságnál és szeretném veletek megosztani élményeimet, tapasztalataimat persze képekkel együtt. Másrészt ezzel segíteni is szeretnék azoknak, akiknek ugyanilyen terveik vannak.  Hasonló blogokból én is rengeteg információhoz jutottam, amikor még csak nézelődtem. Próbálok majd minél sűrűbben írni a történésekről, remélem minél többen olvassátok majd! :)

Címkék: bemutatkozás kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://hajoskarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr286306952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása